USA reis - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu USA reis - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu

USA reis

Deze weblog is eigenlijk voor familie, vrienden en bekenden,
Maar voor diegene die mij niet kennen, ik ben Ruud, en ik hou van verre lange reizen, het liefst 1x per jaar voor 2 of 3 maanden. Soms georganiseerd, of met vrienden, maar meestal alleen en ongeorganiseerd, lekker in je eigen tempo. Meestal ook naar warme landen. Dit keer naar zuidoost China

Veel leesplezier ik zal mijn best doen regelmatig te schrijven
Ruud

Recente Reisverslagen:

27 Juli 2011

Montana

26 Februari 2009

laatste dag in Taiwan

18 Februari 2009

van Bohol naar Taiwan

08 Februari 2009

Malapascua en Bohol

30 Januari 2009

Vigan

Deze weblog is eigenlijk voor familie, vrienden en bekenden, Maar voor diegene die mij niet kennen, ik ben Ruud, en ik hou van verre lange reizen, het liefst 1x per jaar voor 2 of 3 maanden. Soms georganiseerd, of met vrienden, maar meestal alleen en ongeorganiseerd, lekker in je eigen tempo. Meestal ook naar warme landen. Dit keer naar zuidoost China Veel leesplezier ik zal mijn best doen regelmatig te schrijven Ruud

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 25170

Voorgaande reizen:

02 Februari 2017 - 20 Februari 2017

Myanmar / Birma

30 November -0001 - 30 November -0001

USA reis

Landen bezocht: