volgende week Vietnam - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van reisruud - WaarBenJij.nu volgende week Vietnam - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van reisruud - WaarBenJij.nu

volgende week Vietnam

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg

15 Januari 2008 | Nederland, Maassluis

Vorig jaar in China heb ik het prima naar mijn zin gehad, (zie voorgaande berichten) Zuidoost Azië voelt toch een beetje als thuiskomen.
Daarom heb ik besloten om nu naar Vietnam te gaan, en volgende week is het weer zover. In 1992 ben ik al een keer in Vietnam geweest, dat was mijn eerste lange reis buiten europa, en ik dacht dat ik heel zuid oost Azië even kon doen in 3 maanden. Daardoor ben ik toen maar 2 weken in Vietnam geweest, en heb eigenlijk de hoogtepunten van dit land overgeslagen.
Daarom ga ik het nu nog eens dunnetjes over doen. Ik heb een ticket gekocht naar HoChi ming stad (vroeger Saigon) van daar wil ik naar het noorden, naar Hanoi en dan misschien via Laos terug naar Bangkok. Mijn retour vlucht is vanuit Bangkok
Via deze weblog zal ik jullie op de hoogte proberen te houden.

Groeten,
Ruud

  • 15 Januari 2008 - 11:43

    Marry:

    Een hele goede reis gewenst.
    Wij zullen je volgen.
    Heerlijk genieten dus.
    Groetjes van Marry

  • 15 Januari 2008 - 18:40

    Erno:

    Hey VRIEND!!

    een hele goede reis en ik lees de berichten wel.

    gr erno

  • 23 Januari 2008 - 15:25

    Hetty:

    Hoi Ruud, na jouw ging een chinees uitziende crew door de douane, vast die van jouw vlucht! goede reis, groetjes Hetty

  • 24 Januari 2008 - 11:52

    Max:

    Je eerste dag in het verre Vietnam ?
    Goede reis, geniet er van en kom gezond weer terug.

  • 26 Januari 2008 - 10:56

    Anja:

    Hé Rudi, Je bent er al! Hoe is het dan... Ben zo benieuwd hoe het nou is Vietnam. Dus kom maar op met je berichten en foto's.
    Veel plezier en geniet ervan...

    Groetjes Anja Tony Casper MO

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Deze weblog is eigenlijk voor familie, vrienden en bekenden, Maar voor diegene die mij niet kennen, ik ben Ruud, en ik hou van verre lange reizen, het liefst 1x per jaar voor 2 of 3 maanden. Soms georganiseerd, of met vrienden, maar meestal alleen en ongeorganiseerd, lekker in je eigen tempo. Meestal ook naar warme landen. Dit keer naar zuidoost China Veel leesplezier ik zal mijn best doen regelmatig te schrijven Ruud

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 25185

Voorgaande reizen:

02 Februari 2017 - 20 Februari 2017

Myanmar / Birma

30 November -0001 - 30 November -0001

USA reis

Landen bezocht: